Hej!
Publicerat den

Första riktigta inlägget. Jag vet inte riktigt var jag ska börja... Jag kan väll börja med att berätta att jag heter Denise Izabella (Bella) Karlsson. Jag bor i Sveriges huvudstad: Stockholm, med min mamma och lillasyster :D Jag läser samsam första året på gymnasiet och försöker leva livet så gott det går innan tjejen där inne väljer att kika fram.

Inte världens längsta inlägg men ville bara att ni skulle få en uppfattning om vem jag är osv.Kolla in lite senare; ett nytt inlägg har säkert kommit upp då.Hej då :D 
                                                                    ni kommer fatta senare. 



nathalieemorales.blogg.se

Ska du fortsätta plugga eller ta paus? :) Jag går också på gymnasiet och har med mig min bebis varje dag. Nyfiken på om någon kommer göra samma sak

Svar: Jag kommer att fortsätta plugga:)
Denise Izabella



URL: http://nathalieemorales.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?