Brio smile
Publicerat den

Det tog ett tag innan jag (och mamma hehe) kom överrens om vilken vagn vi skulle köpa till lillen.Det är ju trots allt mamma som står för det mest nödvändiga som vagn, kläder osv.


Tillslut kom vi iallafall fram till brio smile.
Den är faktiskt jätte smidigt; man kan byta mellan, sitt ,liggdel osv. Betsällde den i den orginala färgen,. svart.
Den har redan kommit men har ingen bra kamera än (som jag ska föröska skaffa mig)  hehe, så ni får se bilder från internet. 
Klickade hem lite mer kläder till tjejen för någon dag sedan. Kan visa det i något annat inlägg :D



Anonym

Är du född 19997? Jag är 98:a så det känns lite konstigt att ngn 1 år äldre än mig blivit gravid.Men det är väl inget! Du kommer säkert bli en jättebra mamma :) Förresten vart är pappan och vilken linje läser du i gymnasiet och ska du läsa visare dftef? Kramar! :D

Svar: Ja, jag är 97:a :) jag vet, om någon skulle sagt till mig att jag skulle vara gravid för ett år sedan så skulle jag skratta. Men det finns inget jag kan göra åt det. Abort var ett absolut nej från mig. Jag läser samsam på gymnasiet, första året. Jag ska försöka att plugga samtidigt, om det blir för mycket stress och så får jag se om jag tar en paus. Pappan valde att inte vara med genom detta, tyvärr. Kram.
Denise Izabella



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?